zynpdyg Selam kızlar kızım 4 ay 7 günlük kilosuda 7800 genelde saat 11 12 gibi uykuya geçişi oluyor ve sabah 8 ya da 9 a kadar hiç uyanmıyor aç kalıyor mu düşüncesi oluyor bende gece ya da sabah uyandırıp emzirmeliyim sizce normal mi böyle olması
BENOYLEUYGUNGORDUMM zynpdyg maşallaha maşallah ☺️ doktorumuz mama için uyandırma bebeğini acıktığında o zaten uyanır demişti o zaman 3 aylık falandı o günden sonra hiç uyandırmadım bebeğimi. Kilo alımı da gayet iyiydi
Rosaa62 zynpdyg çok normal bence bunu her yerde de dile getirmeyin nazar değer sonra 😁 benim oğlan daha fazla yatsın diye can atıyorum ben
zynpdyg BENOYLEUYGUNGORDUMM Ben de mama destekli emziriyorum ama geceleri hiç mamaya alışmasın diye sadece emziriyordum böyle hiç uyanmamaya başladığından beri içim rahat etmiyor açıkcası aç mı diye düşünüyorum o yüzden sormak istedim 😊
Sermir O sırada 8,30 da yatıp bu saate kadar on defa kalkan bebeğimi düşündüm 😂 kendileri uyanmadığı sürece uyandırmayın deniliyor
BENOYLEUYGUNGORDUMM zynpdyg başlığınız böylede anneler var işte dedirtti bana. Konuyla alakalı değil ama biraz önce hanımın biri 2 aylık bebeğine kızıp bağırıyormuş uyumadığı için vs vs yumuşatıp anlatmış. Bende sert çıktım biraz hakaret etti bana. Aranızda ki farka bakar mısın ya❣️
zynpdyg Tuba Doğru söylüyorsunuz çok denedim ama hep en fazla bir saat uyuyup uyanıyor böyle en uzun uyku geçişi en geç 12 gibi oluyor maalesef 🥹
Tazeanneyimbenn Tuba ahhh anne istemezmi erken uyutup kendine vakit ayırmayı 🚬🚬 benim kızımda öyle 12den aşağı derin uykuya dalmaz çok denedim erkenden uyutmayı ama nafile 🚬🚬
sena8723 zynpdyg benimde kızım öyleydi ama en başından beri hep geceleri uyumayı severdi hala sever aslında da son 2 haftadır dengemiz şaştı ben geceleri mama verip uyuturdum hiçte bı zararını görmedim şahsen bence çok da iyi bişey oluyo bebek uyuyunca hem bizlere vakit kalıyo hem de uyku uyuyabiliyoruz sağlığında bı sorun yoksa elleşmeyin derim hiç 😂😂😂
Azram3523 zynpdyg bebeğim tam 4 aylık 10 gibi uyuyor 1-2 gibi emip geri yatıyor, sonra 4-5 gibi bidaha emip yatıyor bence ellemeyin o açlığını mutlaka hissedip kalkar
zynpdyg BENOYLEUYGUNGORDUMM İnsan yavrusuna kıyamaz ya çok üzücü gerçekten öyle insanlara laf da anlatılmaz anlatsanız da anlamazlar zaten maalesef
Ozlmyldrm BENOYLEUYGUNGORDUMM ben size hakaret etmedim. Hiçbirşeyi yumuşatmadım da siz benim anneliğimi sorgulayamazsınız. Beni eleştirdiniz ki ben çaresiz kaldığımı anlatmak ve çare aramak için başlık açtım siz kendi anneliğinizi övüp beni gömdünüz ben size de derdimi anlattım daha da abartıp anneliğimi eleştirdiniz haddinize düşüyormuş gibi. Çok yüreklisiniz madem o kadar kişi sizin yorumunuzu ayıpladı birine bile niye cevap vermediniz hanımefendi. Burada mı beni gömüyorsunuz. Çokta güzel anneyim maşallah bana tek başıma bakıyorum evladıma. Sadece yorgunum yoruldum benim geçtiğim yollardan geçmeden konuşmayın. Destek istemek dertleşmek insanı bir duygu. Yine yazıyorum empatiden yoksunsunuz. Sizin gibi insanlar keşke burada olmasa 👍
Tuba Tazeanneyimbenn Gündüz uykuları nasıl? Çok mu uyuyor gündüz veya çokmu geç uyuyor gündüz uykularını?
Uraztos zynpdyg maşallah de lütfen uyandırma uyusun 🧿😂😂 dk başı uyanan da açlıktan uyanmıyor misal benimki 😂 merak etme acıkmaz 💖
BENOYLEUYGUNGORDUMM zynpdyg neler dedi bana neler anlayış gösterecekmişim falan filan Allahaşkına neyini anlayım ya hepimiz aynı yollardan geçiyoruz bağırıyomuyuz 2 aylık ya 2 aylık süt kokuyo daha
sb- zynpdyg korkmayın benim oğlum doğduğundan beri atak diş vs hariç uyanmıyor geceleri. 2 yaşında şimdi hiç sorun yaşamadık❤️
fatosbcr2 zynpdyg 3 ay 15 günlük kızım akşam 10 da yatıyor sabah 6 da kalkıyor korkma gayet normal acıkkan bebek uyanır hemen kızım gece acıktığın da bir iki defa uyanmıştı 3 4 gibi ondan biliyorum