emine5668 Ooo bunu bilmiyordum gerçekten kötüymüş ama burada da tehlikeli olmaya başladı işte sokaklar insanlar ben ilerde kızımı nasıl sokağa salıcam diye düşünüyorum gerçi Almanya’da da mültecilerden sonra vakalar arttı orda zamanında yaşadığım şehirde bir cadde var hatta koca bir semt full Suriyeli ve dükkanları Almanlar oradan geçmeye korkuyor mesela. Almanya’da bozuldu yani artık ve bu olaylar yüzünden ırkçılık arttı ki Türkleri zaten sevmiyorlar bizi de onlarla aynı kefeye koyuyorlar