Ben 2 bucuk yildir Almanyada yasiyorum. Hangi sehrine geliyorsunuz? Umarim hakkinizda hayirlisi olur. Burada doktorlar kolay kolay antibiyotik yazmiyo. Belki orada doktorunuza yazdirip getirmeyi dusunebilirsiniz. Ben agri kesici ve kas gevseltici kremler getirmistim. İlk geldigim yil dogum kontrol haplarimi da getirdim ama artik orada da ucuz degil, cok bi anlami yok. 3 aylik yaziyor burada doktorlar. Eczaneden 20 euroya alabiliyorsunuz. Onun disinda cocuk icin ozellikle bisey getirmenize bence gerek yok. Makarna vs. Herseyin organigi bol bol var burada Hatta bazi bebek gidalarinin icerikleri burada cok daha temiz. Cocuk icin hikaye kitaplarini masal kitaplarini v.s bol bol getirmenizi oneririm, burada ulasmak mumkun fakat oldukca pahali oluyor Turk kahvesi seviyorsaniz burada genelde mehmet efendi var. Ben turkiyeden abdullah efendi alip getiriyorum, yumusak icimli sevdigim icin. Aklinizda bulunsun. Bunlar disinda burada turkiyedeki gibi 50*70 yastik bulunmuyor, ben vakumlayip valizle getirmistim. Birde nevresim, havlu gibi tekstil urunlerini oradan getirmenizi tavsiye ederim, burada kaliteli urun yok ve cok pahali