Bende yaşadım çok sıkıntılı bir süreç önce gittim özele biri 58 diğeri 60 dı sonra gittim biri 60 diğeri 63 oldu bu süreçte sadece çift bez taktım dün gittim yine şimdi 60 a63 iki bu süreçtede pavlik bandaj taktık şimdi bi sorun yok tedbir amaçlı 2hafta daha takın sonra ortopedi görsün biter dedi bakalım