Merhaba kızlar bebeğim bugün 42 günlük kalça çıkığı ultrasonunçektirdik. Doktor sol kalçada gelişim geriliği var dedi sağ 60 sol 57 dedi. Ortopediye sevk etti ortopedi 3. Ayında gel dedi. Kızlar böyle çıkıp sonra sıkıntı çıkmayan var mı moralim çok bozuldu