ben kiracıyken üst dolapları boyadım ev sahibim sağolsun alt dolabı yaptırıp üstü eski bırakmıştı
bezle silindiğinde bişey olmuyordu ama ocağın üstündeki dolap hep yağ falan olmuştu ve onu çıartamıyordum çnkü boya kalkıyordu
böyle bir riskide var. ve verniklemiştiim cadance ile bpyamıştım