Gamze2601 ben boyadım. Bizim dolaplar eskiydi şu klasik eski dolaplardan 14-15 senelikmiş. Tadilat işine girsek ben bazı yerleri kırdıracaktım baya baya iş çıkıyordu bari dedim boyayım ne kaybederim zaten kötü 😅 sildim güzelce bienca marka aldım 3 katta kapandı. Vernik istemiyor diyorlar ama bi kat vernik yaparsanız daha dayanıklı olur. 2 seneye yakın oldu boyayalı. Ben ıslak bezle arada bi sildiğim için öyle yağ sökücü ağır deterjan isteyecek kadar kirlenmiyor. Çayı demleyene kadar bi siliyim derim dolapları hop silerim bu yüzden soyulma yaşamadım sadece minik kalkmalar oldu dolabın birbirine sürttüğü yerlerde.