The_paues bebekten değişiyor kızım tüm asilarin sonrasını uyuyarak geçirmişti.ama oğlum öyle değil 2 ay aşısını 1 hafta önce yaptırdık ateşi ciktti soydum cay kaşığı kadar ates düşürücü verdim gecti ama günlerce ağlaması geçmedi 3 tane aşı kolay degil