AleynaNefes Bende senin gibi bir sürü emzik almıştım kızım 3,5 aylıkken ilk aldığım emziği tuttu oda takip ettim baktım elime yapıştı cok cok emiyor emziği bi verdim tuttu 😂
hayalperest2310 safhalisderin aynn ya bende emzik koleksiyonu oluşturdum almamıştı şimdi dişlerden ağzında telef etti emzikleri 😂😂
SFdn Bibs diye bir markanin emzigi var bir de onu deneyin isterseniz. Emzik tutmayan bebekler genelde o markanin emziğini tutuyormus
izd safhalisderin iki buçuk aylık bebişlerin memede uyuması çok notmal.. hatta bana göre keyifli bile :) bakın bu konuda doktorumuzun paylaşımını ileteyim size..
sokaklahmacunuu beyzzsenturkk_ oglum 4 aylik umudumu yitirmistim tam tutma ihtimali var demekki daha denemelere devammm 😀
fatosbcr2 safhalisderin Philips aventin 0-6 aylık emziği var 5 tane emzik aldım hiç birini tutmadı Philips aldım 2 3 gün attırıyordu sonra alıştı almaya başladı 2 aylıkken şimdi emziksiz uyumuyor bi al dene derim emzik başlığı diğer emziklerden biraz farklı
fatosbcr2 safhalisderin https://ty.gl/chhhn7ox4y Bunu alabilirsin kızım buna alıştı hemen pes etme alışması için zorla sürekli ver bi süre sonra alışıyor bırakmıyor