safhalisderin Kızlar 5 tane farklı başlık emzik denedim hepsini farklı zamanlarda hiç birini almadı 2.5 aylık ilerleyen günlerde alır mı sizce bi kaç tane daha mı deneyeyim , meme de uyuduğu için emzik alsın istiyorum. Emzikte ucuz bir şey değil ki artık anam 😭😂
AnnaKarenina_ safhalisderin bendede 6 çeşit var ilk oğlumda tutmadı şimdi kızımda tutmuyo sevmeyen bebek sevmiyor ya 🙄
sokaklahmacunuu beyzzsenturkk_ oglum 4 aylik umudumu yitirmistim tam tutma ihtimali var demekki daha denemelere devammm 😀
Duyulurum safhalisderin sadece avent ultra air aldım ve onu tuttu. büyük kolaylık oluyor ama tutmayan bebek de tutmuyor
Gmzkyr safhalisderin 7 farklı emzik denedim tutmadı 😂 bir ara diş kaşımak ve kaka yaparken ıkınmsk için ıssırıyordu o kadar 😂 şuan 9.5 aylık
hayalperest2310 safhalisderin 9 aylık yeni emiyor tesadüfen oyuncaklarının içindeydi almış şapır şupur emiyordu ne gerek varsa artık 😂😂😂
hayalperest2310 safhalisderin aynn ya bende emzik koleksiyonu oluşturdum almamıştı şimdi dişlerden ağzında telef etti emzikleri 😂😂
3kedili2bebekli safhalisderin böyle bebekler gidip en olmayacak emziği tutuyor gidip bakkaldan emzik alın verin 😀
mrsfly safhalisderin haahah bizde 9 tane var şu anda 😂 gene bir umut bu sefer de tommee tippee aldım belki o olur