Dondurmalikahve Gamzelibulut Zaten durumlardan haberdar olmak için telefondan yararlanırsınız, izlediğimiz bir program, dizi varsa veya film izleyecekseniz yine telefon var tabi bebekten izlemeye vakit kalırsa 😁
Cigdemom Gamzelibulut ay ben tv izlemeyi seviyorum haberler programlar dizi filim kış ayı yani evdeyiz .. bazen çok abartıyorsunuz çocuk uyanıkken çok açmak istemiyorsanız kapalı tutardınız olur biterdi 😅😅
Gamzelibulut Cigdemom ya uyku süresi çok az ve haftanın 1 günü açıyorduk oda 2 saatlıgıne eşimin ailesinin tv si çok eskiydi evde boş duracağına işlerine yarasın dedik
asimesila Benim kızımda 2 yaşını doldurdu asla bakmaz tv falan ama oğlumda keşke aynı hatayı yapmadık açtım hep deli gibi izliyor 3 doldurdu
Gamzelibulut Dondurmalikahve aynen tablet telefon laptop takip edebiliriz gece oda😂gündüz ne mümkün oyun oynamaktan
asimesila Gamzelibulut asla bakmaz çok konuşkan girişken benle akşama kadar iş yapar oylar Bi köşede durmaz ama oğlum kendi halinde izler sever çok eşimle çok kavga ederim bu yüzden açma diyor bakmasın diyor
CizerBirAnne İyi yapmışsınız. Keşke bizim tv yi de verecek biri olsa, kızım ayna muamelesi yapıyor tv ye 😃
anonim99 Gamzelibulut kız bı tv olmus en az 15 20 bin niye veriyorsunuz 😂😂😂 kayinbabaniz destek çıkacak madem kendilerini idare edecek kadar 10 15 binlik tvler var ondan alsaymis ya. Siz alasiya kadar kim bilir kaç bin olur etse etse kaç bin destek verebilir 😂😂 inşallah pişman olmazsın
Gamzelibulut anonim99 ya almaz kendılerıne çalışmayana kadar eşim destek çıkar dedi pişman olmam ya zaten evde hıc açmıyorduk dıyebilirim
kanalizereis Gamzelibulut ben zaten izlemezdim eşim de YouTube’da video izlerdi ama hiç aramıyoruz bile eksikliğini 🤣