Gamzelibulut Kızlar bebişim 1 yaşına girecek hiç ekran görmedi izletmedim eşim izlesin nolcak kafasındaydı sonradan oda farkettı bazı şeyleri ve az önce tv yı annesigile verme kararı aldık ve götürdü sizce iyi mi oldu kötü mü oldu 😅😅😅😅
Aslananne1 Gamzelibulut vermeseydiniz ama kapalı kalsaydı madem ikiniz de izletmeme taraftarisiniz acmazdiniz olur biter 😅
kanalizereis Gamzelibulut bende kilere kaldırdım kızım küçükken sonra kardeşi oldu kilerden çıkarmayı hiç düşünmüyoruz artık 🤣
Morbalon Gamzelibulut Benim bebeğim 17 aylık, biz de sıfır ekran geldik bu aya kadar. Ama bebeğim uyuduktan sonra takip ettiğimiz yabancı diziler var onları izliyoruz, film izliyoruz. O yüzden göndermeyi hiç düşünmedim☺️
Gamzelibulut Aslananne1 onlarin tv si eskiydı eşimde bari onların işine yarasın dedi biz alırken babam destek çıkar dedi
Aslananne1 Gamzelibulut kız vermeseydiniz keşke bizdede tv açılmıyor ama akşam oğlum uyuyunca anne baba saati yapıyoruz netflixs açıp film izliyoruz bazen oğlum gündüz uykusunda ise kahvemi alıp izlemediğim dizimi izliyorum kafa dinliyorum bi nevi sosyalleşme 😅
kanalizereis Gamzelibulut ben zaten izlemezdim eşim de YouTube’da video izlerdi ama hiç aramıyoruz bile eksikliğini 🤣
Gamzelibulut Morbalon ya bizde sadece perşembe günleri açılıyo netfilxe filan tabletten bakıyoruz bide annesigile tv si baya eskiysi işlerine yarar dedi bende tamam demiş bulundum
balkaymak__ Morbalon fark ediyor mu bebeğinizde sıfır ekran ? Mesela kelime sayısı vs nasıl hırçın mı ?
Karacahanim Morbalon evinizde televizyon varken 0 ekran yapabilmek gerçekten bir başarı tebrik ederim ben de olsa ben muhakkak izletirdim herhalde ister istemez çok şükür yok
Gamzelibulut cekikveannesi alışıyo insan açmıyoruz bizde bebişim uyanık süresi uzadı onunla vakit geçirmekten asıl gittiğimiz yerde acık tv görünce afallıyorum😂😂😂
Gamzelibulut Aslananne1 ya bizde netfilixe tablette yatakta bakıyoruz gündüz bebişim kısa uyuyo açtığıma deymıyo onun yerine telle takılıyorum haftada 1 gün açılıyo oda 2 saatlıgıne onuda bilgisayardan bakarız dedık annesigile tvsı eskıydı 😅