diiilaaareee 2 aylıktı yaptırdığımız da iyi ki de yaptırmışız hiç farketmedi bile ne olduğunu hiç ağrısı sızısı falanda olmadı bakımlarını düzenli yapıp temizliğine dikkat ederseniz hiçbir şey olmuyorrr 1 hafta anca sürdü sürmedi iyileşmeside
Hatice3815 Bebek_1 yapıldıktan sonra ilk şişini yapınca ağlıyo baya iki üç saate hafif huysuzluk oluyor sonrası gayet rahat geçiyor korkma karton bardak kullanırsan rahat edersin