2 aylıkken yaptırdım evet hemen iyileşiyor ama çok sancılı oluyor ben şuanki aklım olsa yaptırmam sabaha kadar 2 gün ağladı çocuk ve 2 aylık bebek çişini tuttu inanamadım ben büyüyünce yapıldığında çocukların daha ağrısız olduğunu düşünüyorum benim kuzenim ertesi gün yürüdü mesela ve ağlamadı 7 yaşındaydı. Şuanki aklım olsa bende büyüyünce yaptırırım ve süneygen sonra emme sorunu yeme sorunu ağlama herşeyi öğrendi.