BENOYLEUYGUNGORDUMM ya sırf kardeş olsun diyede düşünmüyorum, Bi yazı okumuştum 2.bebeği ilk bebek ister gibi isteyin o niyetle yapın,kardeş olsun yanlız kalmasın görevi ile gelen bir bebek olarak 2.ciyi düşünmeyin diye yazıyordu, banada çok mantıklı geldi 🤣❤️Rabbim tekrar anne olma hissiyatı verirse inşallah neden olmasın bakalım, kız bide büyüdüklerinde nerden bilicez kardeş gibi olucaklarını düşman olmıcaklarını 🤣