Yasemin-kckdgn Zumra_Fatma kadın doğum uzmanına gidin geçyen bir enfeksiyon varsa simit ve kültür testleri vermeniz gerekiyor ve büyük ihtimalle ağızdan yada iğne şeklinde antibiyotik kullanmanız gerekebilir👍
Zumra_Fatma Yasemin-kckdgn simit ve kültur testi ney kiz ilk defa duyuyorum zaten baktim gecmedi gidicem artik ic camasirsiz geziyorum ped takmamaya calisiyorum durumumuz biraz da iyi olsun giderim ins
Zumra_Fatma Leylamoznur zaten ben boyle olunca dogru duzgun ilisiye girmiyoruz zaten hapda kullanmiyoruz sadece ben krem kullaniyorum doktor esimed3 kullan dedi ama esim kullanmiyor sanki kullansa geberiri
Yasemin-kckdgn Zumra_Fatma geçmiş olsun smir testi Allah korusun kanser vs. araştırması yapıyorlar kültür testi oradaki bakteri neyse ona göre tedavi uyguluyorlar yani o bakteriye göre ilaç vs. veriyorlar diye biliyorum
Zumra_Fatma Leylamoznur hic hap verilmedi sadece krem verildi travazol da denedim hic fayda etmedi etmiyor
Zumra_Fatma Ogulluana eee ilac yazdiklarinda bide esjm devlete goturmuyor daha da enfeksiyon kaparsin
Ogulluana Zumra_Fatma ne demek istedin anlamadım ne alaka devlette enfeksiyon kaparsın biz kapmadık çok şükür durumum yok diyorsun ama kurutma makinesi bakıyorsun sağlığın daha önemsiz demek ki durumum yok deme o yüzden
Leylamoznur Zumra_Fatma kıyamam cok kötü seni anlıyorum dediğim gibi sağlık ocağıda yazıyor hap kullan
Zumra_Fatma Ogulluana isiniz gucunuz yok benim onceki konusmalarima mi bakiyorsunuz hamimefendi sizene benim kurutma makinamdan canınız cok sıkılıyor anlasilan benimle ugrasmayin lutfen rica ediyorum…
Zumra_Fatma Ogulluana sanane be kadin genel olarak durumum ypk demiyorum agzimi bozma benim lafi bi yerlerinden yalnis anlayip gelmeee be suan durumum iyi degil diyorum ne degisiksiniz yaa
Ogulluana Zumra_Fatma afafssgjsjsskldls. Doktora gidemeyişiniz neden o zaman neyi yanlış anladım durumum yok gidemiyorum demişsin kıvırma şimdi
MinikPandam_ Zumra_Fatma kocan ürolojiye sen de kadın doğuma eş zamanlı gidip birlikte tedaviye başlayın yoksa kurtulamazsiniz
Zumra_Fatma MinikPandam_ esim ne hastaneye gidiyor nede kabulleniyor doktor onada krem verdi ama surmuyor surmicem iliskiye girmem daha iyi diyor beni sinir ediyor yaa