yaren_msll0 oğlum 15 aylık günde 15 dk izlemiyor… 6 aylıkken hele hiç açmıyorduk o uyanırken şimdi yine reklama felan bakıyor o da toplasan 15 dk değil. Açmayın, açtırmayın. İşlerimi o uyurken yapıyordum o zamanlar bazen de yapmıyordum çocuğumdan değeri değil. Çok hazır yedik eşimle öyle. Şimdide zaten çoğu işi birlikte yapıyoruz.