kuzusuug bende yaptım çocuğumda büyük hasar bıraktı odadan başkası da olsa yanımda çıkamıyorum ben çıkınca ağlıyor. Sakın öyle yapmayın. Yavaş yavaş kesmeye çalışın. Sallıyorsanız salla dur yöntemini 2 3 gün sürece yayın şu an ben öyle yapıyorum. Bir haftada emerek uyumayı bitirdim. Şimdi de kucakta tempolu yürüyorduk onu durduğumuz yerden uyumaya çevirdik haftaya da önce oturduğum yerden sonra yatağında olacak şekilde yapacağım.
Düzeni bozulduğu için yine mızıldanıyor ama en azından öyle katılarak ağlamıyor. Çocuğa yazık yapma annesi