Valla ben kucağımda sallayarak uyutuyordum artık belim kollarım ağrımaya başlamıştı bende şey yapmaya başladım. Kucağımda mayisinca koymayı denedim ilk yapmamda uyumadı tekrar denedim tekrar ve tekrar uyanıp ağlayınca alıyordum tekrar mayisinca koyuyordum ilk zamanlar zor oldu ama alıştı baya şimdi yatağına koyunca uyumaya başladı çok nadir kucağımda sallıyorum bide kucağıma alıyorum ilk beslenmesini yapıyorum sonra bana bakıyor uyuyacak miyim diye sanırsam ay ben yerim onu 🫠🫠 sonra yanağını öpüyorum her uyutma öncesi öperim ve poposuna pis pis yapıyorum ilk zamanlar sallayarak yapıyordum artık sallamadan yapıyorum Buda benim uyku yöntemim deneyin hanımlar belki işe yarar