asdfgl glsm228_ Benim kızımda aynı şekilde ben mi beceremiyorum diye kendime sitem ediyordum yalnız değilmişim zamanı var demekki 😇
ayan95 Erkvam isminden mi bilemiyorum ama sesin ne taraftan geldiğini biliyor ve kafasını hemen çeviriyor sırtüstü yatırmıştım baktım yüzüstü kapanmış kızım🤭
Dilannn1334 linaamomm benim oğluşum da 6 Eylül doğumlu dört aylık olacak 🥰 dediğiniz gibi seslere dönüyor kahkahalar başladı birkaç kere yüzüstü iken döndü uykular fecaat emme azaldı dikkat etrafta olduğu için ve bu ay sanırım hiç kilo almadı
linaamomm Dilannn1334 benim de kızım 6 Eylül doğumlu fazla hareketli kilomuz bu ay galiba azaldı ama boyumuz uzadı 2 . ayında başladı kahkahalara 😍🥲 bize güler , ben çok merak ediyorum bi sorayım benim sütüm geliyor kızım biraz emmede sorun sol göğsümden emiyor bazen emmez baya bi çile 🥲 onun Ayina göre yoğurtlar almak istedim karnı doysun diye değil alıştırmak pek önermiyorlar iki derede kaldım ben ya emzirmek çok büyük bi çile ama işte anne sütü gibisi yok 🥲
ayan95 linaamomm 2 Eylül doğumlu benimde kızım bu ay bizimkide kilo almamış sütüm yetmiyor sanırım yemek görünce bas bas bağırıyor herşeyi ağzına götürüyor saat başı uyanıyor mama denedim hiçbir şekilde içmedi doktora söyledim ek gıdaya başlattı
Dilannn1334 linaamomm bu ayda emme işe ilgili sorunlar artıyor özellikle çevre ilgisini çekiyor bence tadımlara başlamayın iyice bırakır emmeyi çok küçük daha emzirme danışmanı öyle demişti karanlık sessiz bir yerde emzirmeye çalışın geçici bir dönem hata yaparak süreyi uzatırsınız ben emmediği zaman banyo yaptırıyorum kucağımda ten tene temas çok iyi geliyor bize
linaamomm ayan95 bende ek gidaya başlatmak istiyorum. şutum geliyor 5 aylıkken başlatırım, anca mama hiç vermedim ama,emzirmek baya bi çile su gogusum baya sızlıyor, sütü sağana kadar bağırıyorm valla bebem için katlanıyom. 🥲
Defnegzm Erkvam benimki bakmıyor seslere bakıyor ama ismine bilinçli bakmıyor bence ve benimki dönmüyorsa 4 ay 20 günlüğüz
aslansmoms 4,5 aylığız 3 gün önce yüzüstü dönmeye başladı. Bugün sabah yüz üstünden sırtüstüne dönmeye başladı. Akşam fıldır fıldır dönüyordu. Ama ben çok egzersiz yaptırdım. Ellerini ve ayaklarını birlikte tuttum sağa ve sola yatırdım sürekli oyun şeklinde. Sonra bacaklarını karnına doğru itip daireler çizdirdim. Benimkinin de hiç niyeti yoktu dönmeye yüz üstü yatmayıda sevmezdi. Oyuncaklarla destekledim sürekli almadığım oyuncak kalmadı. 😂😂 bir anda dönmeye başlıyolar zaten sürekli egzersiz yaptırın
Alyaece1 Kızımda 4 ay 2 günlük daha dönmüyor abartısız 2.aydan bu yana egzersiz yaptırıyorum dönmesi için ama tık yok 🤭 yüz üstü durmayıda sevmiyor bir iki gündür mızmız uykusunda sorun yok inş değişmez sadece anne sütü alıyor kilo alımı çok değil ama doktor 5,5 aylıkken tadımlara başlıcaz dedi bakalım heyecanla bekliyorum