sevdaugrl 9,5 aylık oldu malesef sadece uyurken biberonla mama içiyor uyanıkken asla içmiyor doktorumunda yönlendirmesi ile uyanıkken sadece ek gıda ve bol su ile besleniyor şu an çorbalarına ve muhallebilerine bir iki ölçek mama katıyorum o şekilde besleniyor . Ek gıda olarak alerjik şeyler hariç her şeyi tattırdığım için şu an yemeklerini düzenli yapıp yediriyorum . Doktorumuz bazı bebeklerin mamayı sevmeyebileceğini bunun için zorlamamam gerektiğini söyledi .