4 aymı o günleri hatırladıkça neler yaşadık biz diyorum ama en kötüsü 8 ay atağı hazır olun derim gözünüzü korkutmak istemem ama mama reddi,her dakika ağlayan bir bebek, bir saniye yanından ayrıldınmı ortalığı ayağa kaldırması, uyku düzeni bozukluğu ah ne ataklar geçirdik herşey geçiyor bitiyor sabır sadece