fatosbcr2 Elifaslan24 sma probiyotik mama kullanıyorum ben kabızlık sorunu hiç yaşamadık bi dene istersen
Dilaradaghan Elifaslan24 farkı bilmiyorum fiyat olarak combiotic biraz daha pahalı ama sindiirm kolaylığı gibi bişey olabilir tahminim
masmavili Elifaslan24 Hipp ilk oğlumda kullandım ne gaz problemi yaşadım ne kabızlık vs bebekten bebeğe de değişiyor sanırım kiloda ilk oğlum 1,5 2 alırdı hep aylık bu oğlum o kadar almıyor ne mama içirsem hep kabız gazı var bu konuda çok zor bir bebek