sadecehande bana da tuhaf geldi😊 ben de 27 yaş 45 kiloyum. Eskiden ne güzelmişim deyip ağlıyorum bazen😂 cidden. İştah problemi var bende değerlerim iyi metabolizma hızlı. Valla ben pes ettim artık ama hala kendime zayifligima alışamadım. İnsanların beni ilk gordugunde bu halin ne az yemek ye demesinden bıktım usandım. Güzel tavsiyeler gelir ins ben de bekleyeyim burada