fifi48 ben de size yazıcaktım ya kalp kalbe karşıymış resmen 😄❤️ sizin tarifinizle yaptım 2 katı ölçüyle o kadar güzel oldu ki. Eşim yumurta kokusu konusunda çok hassastır hiç almadı yumurta kokusunu. Tarif için teşekkürler bi daha tüm pastalarda kremam bu oldu 🌸