Kendi yaptığımı yazıyım size hem pasta hem profiterol hemde magnolyaya kullanıyorum bu tarifi denerseniz çok seversiniz
2 bardak süt
1 yumurta
1 yemek kasık nişasta
2 yemek kasık un
3-4yemek kasıgı toz seker (tat durumuna göre ilave edin)
1 paket vanilya
Yumurta ve şekeri çırpıp üzerine un,nişasta, süt ve vanilyayı ekleyelim karıştırarak kaynatalım
Bi kaç dakka kaynadıktan sonra altını kapatalım ve
1 yemek kasığı margarin koy karıştırarak içinde eritelim