Merhaba bence bu kadar telaş etmeyin kendimde kullanıyorum. Her zaman değil hasta olduğunda uyuyamadığında kilosundan iki damla az veriyorum. 7 aylık ve polen alerjisi olduğu için başlanmıştı.Kimi çocukta asla uyku yapmaz,arkadaşım birazda olsa uyusun diye verdi ama asla uyumadı çocuğu 😅 . Kimi çocukta uyku yapar 😅 . İlaç bazı çocuklara reaksiyon gösterebilir bazısına göstermez 🥰 inşallah bir sorunla karşılaşmazsınız.