Fundasu Geçmiş gitmiş olsun. Her ilacın prospektüsünü açarsanız yan etkileri yazıyor zaten, bu ilacı tehlikeli yapmaz. Size iyi gelmemiş hemen farketmişsiniz Allah’tan. Ben uzun süre kullandım, damla şeklini de şurup şeklini de bize faydası oluyordu. Bana da ağrı kesiciler, bazı antibiyotikler yaramıyor yüzüm gözüm şişiyor tehlikeli diyemem çünkü başka bir haftaya şifa oluyor. Korkutmadan uyarmalıyız, tecrübemizi paylaşmalıyız