Sevvl ay geç yazıyorum kusura bakma sürekli giremiyorum haklısın sonradan edinilen arkadaşlıklar olmuyor hemen samimiyet de olmuyor olmak ta istemiyor insan bende kolay kolay bi sohbete giremiyorum yakın hissedemiyorum öylesine bi misafir gibi görüyorum