HurremSultannn en az iki saat açlıktan sonra yemek yediriyorum. 14 aylık. Emmeyi de çok sever ama beslenebilmesi için yemek yemesi gerektiğinden gündüz sadece uyandığında ve öğleden sonra 1-2 gibi emziriyorum. Gece uykusuna yatana kadar da bir daha emzirmiyorum. Emdikçe doyar, yemek yemez. Yemek yemeyi öğrenmesi lazım. 2 yaşına az kaldı. Memeden kesmeden önce yemeğe alıştırmak lazım.