Kizlar oğlum bir yaşında ve şuanda hala öncelik olarak anne sütü alıyor 🙏 ama sorum şu ki yemek kısmı sıkıntı süt ile doydugu için çok az yemek yiyor. Evet herşeyi yiyor ama bir iki lokma. Gece de iki saatte bir kalkıp emip geri uyuyor. Uyumadan mama falan da yemiyor. Hep emiyor yani 😒🙃
Bu şekilde meme ile ilerlemek sıkıntı yaratır mı eşim kesersin böyle olmaz yemek yemiyor diyor ama anne sütü varken ve cidden var yani sütüm bitiremiyor hatta ama buna rağmen beslenme sıkıntısi yaşar mıyım🥲 bebeleriniz bir yasindayken emzirmeden önce yemek yedirebiliyor muydunuz. Birde çok açsa meme emmeden yemek de yemiyor🙃