Minik123m sabah kalvaltı 8-9 gibi . Haşlanmış yumurta 2 tane sigara böreği poğaca simit pankek ne varsa ,domates avakado. Genelde böreğinin birini yer kalkar ama ben tabağı onun görebileceği yere koyarım hemen kaldırmam gelip gidip yer bitirir. Önceden hiiç yemezdi doktor çinko ve vitamin ve alerji şurubu verdi . İştahı açıldı bazen saatlerce aç kalmış gibi yiyor. Öğlen çorba 12 gibi sonra uyur kalkınca 3 gibi ana yemek pilav fasulye makarne kırmızı dolma biber kıymalı vs . Ama makarna haşladım diyelim makarnayı süzdükten sonra içine ilikli kemik suyu atarım çekiyor suyunu oda . Sonra meyve yer 4 den sonra hiç bişi vermem 6 buçuk 7 gibi akşam yemeği. Öğlen yedikleri oluyor genelde. Akşam kesinlikle meyve veriyorum. İsterse kaju kuru dud ve kabak çekirdeği yer onudagörünür yerde tutarım isteyince beni götürüyor oraya. Gece yatmadan önce saat 9 da 200 cc yi geçmeyen ballı süt . Mamayı bıraktık süte geçtik. 300 ml geçmesin dedi doktor kansızlık vs yapıyormuş . 200-100 falan anca içiyor çok içmiyor ama idare eder . Sipraktin alerji şurubu var onu kullandığımızdan beri daha iştahlı . Yarın kontrolü bar bende sorcam ne zamana kadar devam edeceğiz diye normalde alerjik bebek diye zaditen alerji şurubu kullanıyorum ama sipraktin alerji şurubunun yan etkisi iştah açmakmış .