Eflininannesiii Kızlar merhabaaaa✨🤍🥰 Hastalıklar, iştahsız bebekler, kilo alamayan bebekler hepimizin en az birinden şikayeti var maalesef.. KULLANIP BİZLERE ÖNEREBİLECEĞİNİZ ,ÇEVRENİZDEN DUYDUĞUNUZ VİTAMİN VEYA TAKVİYELER VARMII?
amansallagitsin Eflininannesiii d vitamini 30 ila 50 arasina gelene kdr kullanilmasi gereken bir vitami. 1 yasindan buyuk ise balik yemiyorsa balik yagi wellcare markasi cok iyi. Birde 1 yastan sonra demir eksikligi varsa tamamlanmasi gerekir bestiron marka iyi. B12 duzeyi dusuk ise ocean sprey oneririm bu dedigim degerlerfe dusukluk var ise bebegnz istahsz olmasi nrml. Onn disinda bagsklgni gclu tutmk onemli mesela avakado yogurt brokoli ispanak sebze yemeklerni yedirmek duzenli beslemek. Birde her gun ac karnina keciboynuzu ozu vermek isth acar. Onun disinda sarimsak kürü siz emzyrsnz siz yiyip bebegi emzirmk yoksa 1 yasindan sonra verilir. Yada yogurt ile sarimsak verilir. Diger baska macunms oymus fln sektoru zengn etmk amac. Bnm onerim bu.
Eflininannesiii amansallagitsin kesinlikle haklısınız teşekkür ederim..tek istediğim güçlü bağışıklığı olması hastalanmaması iştahsızlıkta hastalıktan kaynaklanıyor olabilir
Eailesi4 Eflininannesiii demir ve B12 eksikliği iştahsızlık ve uykuya direnç yapıyormuş sağlık ocağına gidip kan değerlerine baktırın öyle başlayın biz şu an demir d vitamini B12 ve balık yağı kullanıyoruz
Glcntna Eflininannesiii doktorumuz zinko yazdı bide alerjik bebek olduğundan alerji şurubu . Çünko iştagını çok açtı . Hastalanınca kilosu 10 a düşmüştü 1 ayda 1 kilo aldı çok şükür ama yemekleride hep besleyici ilikli kemik suyu ile yemekler yapıyorum bide her sabah mutlaka bal ve pekmez veriyorum
Minik123m Glcntna mesela ne yemekleri yapiyorsunuz örnek menuler verebilir misin 1 ayda 1 kilo cok iyi 18 aylıkken 9.5 kiloydu şuan 22 aylık 10 kilo oldu