Selamben_ ben geçen gün karnıbaharı haşlayıp fırında öyle kızarttım daha güzel ve yumuşak oldu yanına patates kapya biber arpacık soğan ekledim güzel sağlıklı bir menü olmuştu 😁 çok az salçalı baharatlı da sos yapmıştım. Yoğurtla yemiştik. Tavsiye ediyorum hanımlaar 😍