berfiii kızım 4 ay 15 günlük doğduğundan beri ağlak kolik huzursuz ve huysuz olduğu için henüz uyku direnmesi, gece uyanıp saatlerce uyumama ve meme reddinin fazlalaşması dışında birşey görmedim. Bunlar öncesinde de vardı sadece biraz daha arttı o yüzden sanırım alışmışım artık 4.5 aydır bunlarda çok abartı gelmiyor 😂😂😂