Elisa_dmr 99 İstanbul 2020 İzmir depremini yaşadım. Deprem fobim aşırı yüksek. Mesela hep en üst katta oturdum ara katlarda oturamam. Ara kat veya giriş kat olan yerlerde kalmalı gitmem. Otele gideceksek en üst kattan oda tutarım. Gittiğim her yerde deprem olursa kaçma veya saklanma planını kurarım ilk kafamda. Ancak bu korkular benimle ilgili , ev ve aile düzenime hele çocuklarıma etki etsin istemiyorum. 4 yaş kızım 10 aylık oğlum var ikisinin odası da ayrı. Bir deprem olursa eşim kızımıza ben oğlumuza koşacağım diye konuştuk. Alabileceğimiz önlemleri aldık. Gerisi takdiri ilahi. Yani her an yanlarında olamıyoruz. Böyle yaparak onların gelişimini olumsuz etkiliyorsunuz. Eşiniz haklı. Elinizden geleni yapın gerisi takdiri ilahi