nazaslann gaz sorunu yok aslında çok rahat gaz çıkarıyor. Normalde 2 saate bir içiyordu şimdi 3 4 saate çıktı 90 cc içiyor sadece bazen 100 110 ama ben takıntı yaptım neden böyle oldu diye. Doktoru 120 yapın diyor ama bitmiyor korkuyorum zayıflayacak diye