40gunn benim için çok zordu tek basimaydim hala öyleyim de neyse oda geçti şimdi 2ay7 günlük oğlum çıldırdı bozuldu resmen,😜 daha 2gun önce çok iyiydi bu saatte uykuya geçerdi şimdi emmek istemiyor uyumak istemiyor bunun sebebi nedir gazı yok sürekli masaj yapıyorum karnına ayaklarina ellerine gazını cikariyor ama memede kavga ediyor resmen direniyor sallliyorum onda da aynı çıkıp pencereden imdaaaaatttt diye bagirsam mi ki,🥱😴