Murat-nuray Durununannesi27 saolasn evet kilo alması azaldı bu aralar ondan zaten düşünüorum ya başlamayı ama bende korkuorm işte memeyi bırakırsa die aç kalması da iyi değil tabi
Murat-nuray Durununannesi27 ama 47 günlükken ameliyat oldu fıtıktan ve sünnet yaptrdk ondan beri azaldı kilo alması zaten 2700 doğdu
Durununannesi27 Sağlıklı olsun da kilo alır ya önemli değil benim bebeğim 3000 doğdu küvezden çıktığında 2600 dü çok şükür gelişiyor şimdi bi sağlık sorunumuz olmasın da kiloyu da alıverir daha sonra