Durununannesi27 Merhaba anneler bebeğim 4 aylık anne sütü ve mama ile besleniuoruz 3 saatte falan 60 CC mama emiyor siz ne kadar mama ile besliyorsunuz anne sütü alan bebeklerinizi fikirlerinize ihtiyacım var
123izel_ Durununannesi27 bizde 4 aylığız. Ben verdiğim günden beri 30 cc yi gecmedim hic emdikten yarım saat sonra veriyorum
YavruKartal Durununannesi27 Ben 4 aylıkken bazen 60 bazen 90 Cc veriyordum.Kendi sütümün durumuna göre ayarlıyorum. Şu an 5.5 aylık meme üstüne 120 Cc yiyor.
Durununannesi27 123izel_ mamayı emdikten sonra ağlıyor emmek istiyor tekrar 90 CC ye çıkarsam mı diye düşünüyorum
eminee90 ne kadar emiyor biliyoruz tabii ama 60 cc 4 aylık bebek için çok az geldi bana. benim kızım sadece aptamil alıyor 120-150 cc kadar içiyor tek seferde
Murat-nuray Durununannesi27 yanlış anlamazsanız bşy sormak istiorum neye göre mama veriosunuz benimde iki aylık oğlum var emio sürekli ağlıo bende çok düşünüorum mama versem mi die o yüzden soruorm ama kilo alımı iyi dedi ebe
Durununannesi27 Murat-nuray benim bebeğim küvezde kaldı bi hafta doğduğunda iki gün de anne uyum odası var orda kaldık birlikte hastanede oradaki bebek hemşireleri bana bebekler sürekli emmek ister fazla emdiğini doyduğunu kusmasından anlarsın demişti fazla emerse kusar dedi benim mama verme sebebüm kilo kaybetmesiydi
Murat-nuray Durununannesi27 geçmiş olsn benim oğlum da kaldı küvezde 7 gün orda sütte götürdm mama da verdiler ama ben eve gelince vermedm mama çoğunlukla da emdiğinde kusmuo bende mi başlasam acaba mamaya bazen gerçekten doymuo gibi gelio üzülüorum böyle olunca da :(
Durununannesi27 Murat-nuray size de çok geçmiş olsun eğer kilosunda düşüş varsa başlamanızı öneririim biberonunu anne göğsüne benzer olanlardan almıştım anne sütünü de bıekmadı çok şükür en büyük korkum oydu
Murat-nuray Durununannesi27 saolasn evet kilo alması azaldı bu aralar ondan zaten düşünüorum ya başlamayı ama bende korkuorm işte memeyi bırakırsa die aç kalması da iyi değil tabi