Aryamurat ilknurdnc68 ben yaşadım ve çok geç kaldığım için ve patladığı için kese zehırlendım öleyazdım İnan ihmal etme hemen doktoruna danış
Eminos ilknurdnc68 canim degerin cok guzel yukseliyor erken farkedilen bi gebelige benziyor 2 gun sonra kan verince yine yaz bana olur mu deger 1500 olmadan ultrasonla kese gozukmez kese gozukmuyor diye uzulme sakin
ilknurdnc68 Eminos aaa bilmiyordum bende neden beni ultrasyona sokmuyorlar diyordum çok teşekkür ederim erken farkedildhne göre küçük daha o zaman bende son adet tarihine göre hesaplıyordum büyük sanıyordum çok sagolun cuma gunu yine kan vercem yazıcam 😘🥰🖤
ilknurdnc68 Eminos canım dün kan verdim sonuç 3000 bin çıktı bişeym düşükmüş onun dışında sağlıklı bir gebelik gibi gözüküyor dedi folik asit kulanman lazımdedi ve kan ve idrar vericem öğleden sonra on gün sonra sonuçları göstercekmişm
Eminos ilknurdnc68 ultrason bakıldi mi kese gozuktu mu canim senin gebelik iyi yani cok yuksek ilerlemis ikiz gebelik bile olabilir
Eminos ilknurdnc68 cok mu fazla geliyor yoksa ara ara mi hani tuvalete gittikçe falan mi geliyor sadece yoksa adet kanamasina yakin mi
Eminos ilknurdnc68 canim istersen bi acile git seni uzmek istemem ama belki dusuk falan yapiyor olabilirsin az kanama deseydin yerlesme kanamasi olabilir derdim