kızlar cuma günü kan verdiğim söylemiştim bugün sonucları aldım 47 cıktı gebelik gözüküyor dedi telefonda saglık ocagı doktoru fakat sesi tedirgin geldi bir gariplik var gbi konuştu karnın agrıyormu dedi bir an önce sonuçları al kadın dopuma göster dedi bende dış gebelik olabilrmi dedim göster bakalım sonuçları bana söyle dedi çok tedirginim yarını bekleyemiyorum sizce dış gebelik olabilrmi bunu yasayan birileri bu konu hakkında bilgisi olan yazabilir mi