perikizii ben hem altın hem de dolar ya da euro olarak birikim yapmıştım aslında ilk dövizle başladım sonra iş yerinden arkadaşlarla altın günü yaptık ve gelen altınları bozdurmayıp üzerine daha da ekledim fark etmeden bol bol para biriktirmişim arabayı sıfırlarken para lazım olmuştu hesapları toplayıp tl ye çevirince inanamadım biriktirdiğim parama. Bir de biriktirme şekliniz çok önemli ben mesela o ayki maaşımdan ne kadar borç ödeyeceğimi düşüp maaşı aldığım gibi kenara paramı atardım ay sonunda da eğer param kaldıysa onu da birikim hesabıma atardım eğer ilk paramla altın aldıysam ay sonunda kalan paramla döviz alırdım. Anlatınca çalışmayı özlediğimi fark ettim bu arada ama sanırım 1 yıl daha çalışamayacağım bebeğim daha çok küçük ☹️