Kizlar para idaresi yapmayı bilmiyorum. Yani esimin butun maasi benim elimde hatta kendi hesabindan benim hesabima atar direkt olarak kendi harcamasin diye. Ufak bir harcligini alir geri kalan bende durur. Asla kendime bir sey almiyorum yani esim bana bu konuda cok kiziyor kendini mahrum ediyorsun yemin ettirir ne istiyorsan alacaksin diye ama ben yapamiyorum cunku oncesi cok sikinti cektik sanki simdi harcarsam kotu olacak gibi hissediyorum. Birikim yapayim oyleyse dedim kendime doviz hesabı actim. Onun dışında ne yapilir sizler neler yapiyorsunuz? Yardimci olursaniz coook mutlu olurum herkese teşekkürler