Biz de dört ay 16 günlüküz bizim atak dördüncü aya girmeden daha başladı şu an daha iyiyiz şükürler olsun bayağı kolayladık ama dördüncü ay yatağından önce kızım kendisi yatardı uykuya dalardı bu atak döneminde sallamaya alıştı yeterki uyusun diye her yolu denedik arada kucakta sallanıp uyuyor şimdi nasıl onu tekrar eski düzenine döndüreceğim onu bilmiyorum