Papatya-eylul88 bebeğim iki aylıkken sürekli hırıltılı ses geliyordu doktorlara gittiğimde hepsi bunun ses tellerinden geldiğini söyledi çok rahatlamıştım hasta oldugunu sanıyordum ben hergun burnunu serum fizyolojl damlap babyvac ile çektim bir ay içinde düzeldi. Hala kullanıyorum