hnnl sbl_akrss ya haklısın canım zaten onun amacı o doktorların çoğu ek yönteme gerek yok desede ya kaysa haberim olmaz diye birde çoğu insan o varken kaymamısjen kalıyormuş bir doktor paylaştı şok oldum o yüzden güvenmem 😄
hnnl sbl_akrss inan ilk iki çocuğumda korunmadım biri 1 yıl olmadı öbürü 3 yıl olmadı 3 te gümbürtüye gittim çektirmeyle oldu şok oldum
Aybuke23- 06meva evet 3. Günü ya da son gününü tercih ediyorlar genelde ama adetliyken gitsen bile bazı doktorlar kan testine göre takıyor