Deletedmom_104 ay sen bensin gerçekten
Deletedmom_104 Yan odada mesela bir pediatrist yaşasa evimizde hani anca öyle rahat uyurum korkmadan.
Bu düşünce benim de sık sık aklımdan geçer keşke evde bir çocuk doktoru olsa diye. Bilmiyorum ben de nasıl aşacağız azıcık kafası sıcak olsa aklım çıkıyor ya. İlk emeklemeye başladığı dönem üst üste çok hastalandı bende sanırım o dönemden böyle bir tik kaldı yani