Deletedmom_104 çocuğum yazın tam bir yaşına bastı. Sürekli parka çıkıyorduk. Hasta oldu atlattık, tekrar çıktık birdaha hasta oldu. Artık cikarmiycam parka falan dedim. Sürekli hastalaniyordu. Doktora götürdüm. Doktorda nereye kadar saklıycan, nereye kadar cikarmiycan dedi. Çocuk bu hastalanarak bağışıklıgi güçlenecek. Okula başladığında sürekli hatsalanacak öyle öyle büyüyecek dedi. Tabi hâlâ korkuyorum hastalıktan ama eskisi kadar kendimide cocugumuda sakınmıyorum. Yani hasta birinin yanına goturmuyorum tabiki öyle değilde. Parka çıkarıyorum, yaşıtlarıyla oynatiyorum. Hava bu aralar soğuk ama baktım güneş var hemen şapkasını montunu giydirip çıkarıyorum binanın etrafında çimlerde oynuyor. önceden hiçbirini yapmıyordum hasta olacak diye