Selam kızlar bebegım 4bucuk aylık hiç yüz üstü yatırmadım sadece ilk doğduğunda 1 2 kez yatırdım gaz problemimiz hiç olmadı ama uykuları çok kısa gündüz 1saat en fazla uyuyor siz nasıl yüz üstü yatırıyorsunuz uyuduğunda yüz üstü mü yatıyorsunuz. Benimki emerek uyuyor nasıl yapabılırım ve uyanınca meme arıyor ağzına verınce uykuya dalıyor emzik almadı :(((